Sunday, May 18, 2014

hujan . . .

assalamualaikum .
hujan !
ermm .. seperti dalam hatiku .
ayatt~
sekarang ni hati ak resah gelisah dengan pelbagai cabaran dan dugaan menimpa aku .
sedih . tak sangka perkara tu berlaku secara real depan mata aku . woww !
im so sad . impian ku terkubur . hahaa .
forget about it-
kalau difikir kan rasa nak nangis dan nak lari je dari semua benda ni .
but .. aku tau lari dari masalah tak akan menyelesaikan apa" .
so better you face it aida! .. ingat ! Allah tak akan bagi ujian dan dugaan kalau ujian tu lebih dari kemampuan hamba-Nya .
so , ye ak mampu melalui nya .
dan ingat setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya . mungkin sekarang kau tak nampak .
tapi kau kena cuba juga cari jalan how to solve it .
sumpah sedih gila . haaaaa ! . chill . relaks . cool . ok- fuh !
breath in . breath out . !
okay . sekarang nie aku perlu repeat muet . spoil ~ .
hmmm . satu dugaan lagi . Ya Allah , berikan lah daku kekuatan untuk menempuh segala dugaan dari Mu .
aku harus fokus . ingat ! peluang hanya datang sekali je . mungkin dulu aku main" .
but now baru aku rasa menyesal . hahaa .! da lambat aida ! .
nasi sudah menjadi bubur .
tak ada gunanya kau nak menyesal sekarang .
hmmmm .
setiap mangga tu mesti ada kuncinya untuk dibuka mangga tersebut .
begitu juga dengan masalah . setiap masalah mesti ada cara nak selesaikannya .
okay ! ingat tu aeda ! !
ok stop- tak yah sedih sangat -
hahaaa .
ok . move on . next . ermmm .
ohh ya..okay ramai kawan' aku dapat interview for upu . wooww! jjang !
congrates and good luck guys ! i know you guys can do it . yaaa .
do the best ! . aku?? heheee .
tak minta pun kos yang kene interview . hahaa . ! ok menyesal - cikit lah .
pengalaman interview before masuk matrik . di utp . whatt thee ... hahaa
sumpah time tu ak seram + gelbah . first time kowttt . !
tapi tk pe . tk dapat pun . at least ak dapat experience .

"i wish i can go far. far away from here . need a peace  "
just kidding-

ok  .
see ya next time .
bye .
assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment