Thursday, August 13, 2015

Alhamdulillah :))

assalamualaikum , hi to my fellow bloggerss . kah !
today the result finally keluar . kecut perut tadi check result .
bangun pagi tak sempat basuh muka apa . terus capai fon bukak smp .
cepat cepat aku masuk kan matrik no dgn password .
*takut jammed lagi .
kadang kadang smp ni boleh buat aku nangis . kah !

okay lah . lepas dah bukak . terus tekan semua semua tu .
bnde yg patut ditekan .
dan akhir sekali . menunjukkan result gua !
rasa nak menjerit . tapi ku tahan jebat .
kang terkejut mak ayah aku . pagi pagi jerit . kah !

okay . alhamdulillah . :))
say thank you to ALLAH . aku dah lulus semua dah cukup .
takde lagi kene repeat apa apa paper .
lepas target .
UNBELIEVABLE . apa yang aku sangka aku akan dapat C dapat A .
Allahuakbar ! . who know ? :)
 Dia merancang lagi baik dari kita .
then aku bagi tahu mama dan ayah .

dan aku sedar kebahagiaan aku semasa aku student telah hampir tercapai .
sebab kebahagiaan aku adalah bila aku tengok mama dan ayah gembira selepas mndgr keputusan ku .
walaupun aku tak mencapai 4 rata tu .
tetapi aku tetap bersyukur dengan apa yang di rancang oleh Dia untuk aku .
but its not overall happiness . the definition happiness for me adalah bila mereka melihat aku genggam ijazah . mereka boleh datang ke konvo aku pada waktu yang ditetapkan  .*another 3 years more
time tu kebahagiaan aku telah tercapai .

tapi aku perlu lebih berhati hati lepas ni .
"comfort zone" . i hate that zone !
no more "comfort" after this .
come on aida . pastikan kebahagiaan kau tercapai . !

hehehe

okay wish me luck gaiss  ;))
naik sem nanti tolong jadi rajin lagi aida ! fighting!

XOXO !

assalamualaikum . boiii .

p/s : gedik sungguh XOXO . kah !

No comments:

Post a Comment