Thursday, December 23, 2010

akhirnya..

yeah..akhirnya...telah berapa bulan aku menunggu keputusan pmr keluar..hari ini baru aku tahu..itu saje larh..hasil yang aku dapat selama penat lelah 3 tahun...ye larh dr form 1-3..fuhh..lame tu...dapat juga aku keputusan yang baik..walaupun tidak dapat keputusan yang aku inginkan iaitu 9A..tapi tak pe..aku sangat bersyukur kepada Mu YA ALLAH...aku mendapat 7A2B..itu sudah memadai..aku berharap sangat aku dapat tawaran ke sekolah sains yang aku idamkan selama ini..ALHAMDULLILAH...^__^


cerita kawan2 aku pula,,,hmm..diorang sume memang bagus dan hebat..tapi ada juga kwn2 yang tak dapat keputusan yang okey..
tapi tak ape..perjalanan masih ada lagi untuk spm..nie yang aku nak struggle dapat straight A..aminn..


*note:harap sangat dapat masuk sekolah sains..hehe

No comments:

Post a Comment