Saturday, December 18, 2010

hari yang mendebarkan...

hari yang mendebarkan untuk aku..hari khamis bersamaan 23 dis..
arghhh...tolong aku..kenapa dengan hari itu..sebab hari tu lah aku ambil keputusan pmr aku...rasa takut telah masuk dalam diri aku..
huhu..agak nya aku dapat berapa A lah..huh...arghh..

aku rasa belum sampai sekolah aku dah pengsan kowt..haha..
tak pon tangan aku pasti mengigil...dalam perjalanan ke sekolah..
tak boleh nak buat apa dah..yang boleh buat sekarang ini..hanya doa dan bertawakal kepada ALLAH..
itu sudah semestinya...aku tak putus2 berdoa kepada ALLAH..
aku berharap doa yang ku pinta ini..aku diperkenankan oleh-NYA..
INSYAALLAH..amin..

PMR...PMR...aku berharap sangat aku dapat keputusan yang aku inginkan..
iaitu...


harap sangat 9A...

No comments:

Post a Comment