Saturday, March 23, 2013

redha dengan takdir-Nya

"finally its over "
assalamualaikum . apa khabar .
segala nervous dan ketakutan aku pun telah hilang . nak taw .
pada 21/3/2013 . aku harus menempuh dugaan yang mencabar diri aku .
hari itu aku harus melalui test jpj . nak dapatkan lesen kereta .
dan pada hari itu juga keputusan SPM keluar . and my dad said "ambk test dulu . baru pergi ambk result".
dan saya akur jelah . dup dap dup dap dalam hati nie .
hanya Dia sahaja yang tahu .  tapi cuba untuk mengendahkan perasaan itu .
dan alhamdulillah aku lulus test tu .
ye . dah sangat bersyukur . dan terdetik dalam hati ku "result aku mesti tak berapa nak okay ".
as expected memang tak berapa nak okey . haha . tapi aida kau kne redha .
bersyukur aida .
alhamdulillah family aku faham perasaan aku . love u guys .
mula2 memang sedih . tapi sekejap je lah .
yelah . buat apa nak sedih benda dah jadi . life have to move on .
okay . jadikan ia satu pengajaran .
and sekalung tahniah saya ucapkan kepada sahabat-sahabat saya .
sebagai kawan aku pun tumpang gembira . and jangan lupa kawan sudah lah ye .
yang senasib dengan aku . jangan bersedih . rezeki tak menyebelahi awak .
so think positive okay .jangan mudah putus asa .
#nasihat untuk diri sendiri juga .
"never give up to something you really want it . It`s difficult to get it but it`s more difficult to regret ."
remember that .
thats all for today .
bye. see ya .
assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment